For the first time, the luxury watch brand Roger Dubuis, with competitor names such as Rolex and Patek Philippe, outsources the photos of its campaign and the chosen studio was Platinum FMD. However, the requirements were not few. To receive an authentic, and expensive, Roger Dubuis, the studio had to buy a specific safe, an
d the watch would have to be escorted by security guards 24 hours.
"Roger Dubuis stores are known to have safes to store the famous watches, so it was not a surprise for us all that care," said Flavio Albino, director of post-production at Platinum.
The choice of PlatinumFMD was not pure luck. More and more respected in Brazil and abroad, the studio has been cited by PDN magazine as one of the top three studios in the world and collects between its awards five international Lions of Cannes, besides having one of its pictures in Louvre’s permanent collection.
"Roger Dubuis stores are known to have safes to store the famous watches, so it was not a surprise for us all that care," said Flavio Albino, director of post-production at Platinum.
The choice of PlatinumFMD was not pure luck. More and more respected in Brazil and abroad, the studio has been cited by PDN magazine as one of the top three studios in the world and collects between its awards five international Lions of Cannes, besides having one of its pictures in Louvre’s permanent collection.
Here is the result:
Roger Dubuis escolhe estúdio brasileiro para sua primeira campanha terceirizada.
Pela primeira vez, a luxuosa marca de relógios Roger Dubuis, concorrente de nomes como Rolex e Patek Philippe, terceiriza as fotos de sua campanha e o estúdio escolhido foi o Platinum FMD. No entanto, as exigências não foram poucas. Para receber um autêntico, e caríssimo, Roger Dubuis, o estúdio teve que comprar um cofre específico e a peça, escoltada por seguranças 24 horas.
“Uma característica das lojas do Roger Dubuis é ter cofres para guardar os famosos relógios, então, não foi uma surpresa para nós todos aqueles cuidados,” explica Flavio Albino, diretor de pós-produção do estúdio.
A escolha da Platinum não foi pura sorte. Cada vez mais conceituado no Brasil e no exterior, o estúdio já foi citado pela revista americana PDN, como um dos três melhores estúdios do mundo e coleciona entre seus prêmios internacionais cinco leões de Cannes, além de ter uma de suas imagens no acervo permanente do Louvre.
Aqui está o resultado:
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